La dolce vita- Az élet szép!

La dolce vita- Az élet szép!

2010. augusztus 26. - Kittuus97

Sziaszia!

Akk aug.21.-én reggel korán keltünk mert jött 9-re Brigi mert eljött velünk Szeremlére a horgászversenyre.Amiko megjött Brigi indultunk kocsivall mentünk,mert levitt minket apu:)))Rögtön Sugohoz mentünk megnézni Janibatyit+beregisztrálnii:)))Akk húú mikor is kezdődött???:Pfogalmam sincs:SSS.Mind1:)Briginek odaadtam fényképezőt h csináljon pár képet,először majd azokat rakom fel:)))akk elkezdődött,és sztem jó gyorsan vége is lett:OOO.Nah,de 2.lettem,nem tom ki az 1.,Fanni pedig 3.-ik:)))Vissza pedig a mamáék hoztak kocsival,de mire hazaértünk minden(!) vendég ott volt már:O:):S:D:P..

Fanni szülinapja:Az is ma volt.Brigi is volt,tehát egész nap ott volt:)))).Amikor tehát hazaértünk akk ebéd volt,de annyi,hogy nem lehetett választani:OOOde finomak voltak.Utána jött a tortaa..húúú az nagyon finom volt:)))) Aztán felhivtuk Kíráát hogy jöjjön most,mert ugyvolt hogy 4re jön:)).Akk a Fanni és Kíra fürödtek,mi Brigivel pedig kinn voltunk,mert ő nem fürdött mert kb félóra múlva ment busza:(((.Akk Kíra a vizből dobált minket vizibombával,de hát mit mondjak,nagyon kancsal volt:SSS:DDD:PPPP.Akk miko elment Brigi én is bementem fürdeni,és arról meg Kata meg keresztapa csinált képeket,és majd azokat is rakom:)))Nagyon elvoltunk.Akk utána mikor elment összes vendég,Kíra Fanni én kimentünk görkorizni utcára.Vagyis csak Kíra és Fanni korizott mert én kinőttem az enyémet:SSSS.Arról is jön majd kép:)).Utána olyan 8körül ment Kíra is haza és mi is mentünk be tv-zni meg aludni..Ennyi volt:))))

            Pááá:Kittuus97

süti beállítások módosítása